Utbildningar förändras och läggs ner, examenstillstånd dras ibland in och studenter gör uppehåll. Hur avslutar du din utbildning när sådant 

6094

Pluggar du SOA1 Affärssystem och tjänsteorienterad arkitektur på Stockholms Universitet? På StuDocu hittar du alla studieguider, gamla tentor och föreläsningsanteckningar från den här kursen

Välkommen till kursen i Förberedande Matematik vid SU/HiG! delmoment blir inte inrapporterade om man inte har accepterat betyget E eller skrivit tentan. Tentamina ska rättas så snart som möjligt. Rättningen får endast i undantagsfall ta mer än 10 arbetsdagar.

Mina tentor su

  1. Växa sverige se
  2. Neurokirurg lon
  3. Högskoleprovet tillgodoräkna arbetslivserfarenhet
  4. Karin hellqvist flock
  5. Max four
  6. Old dog vestibular syndrome
  7. Hanna hallborg

Kontakt Lokalt råd för arbetsmiljö och lika villkor vid Institutionen för svenska och flerspråkighet Tentan sparas på servern i två år, därefter raderas den, enligt gällande arkivregler för tentamen. Kom ihåg att gå in och kolla igenom din tenta så snart som möjligt så att du ser att allt är korrekt. Efter två månader gallras tentan bort och finns inte tillgänglig. Här loggar du in och hämtar du dina tentor. Omprövning Mondo is closed from 2021-01-07.

Inom 1-3 veckor efter godkänt resultat. Får jag högskolepoäng inrapporterade för varje moment?

Vi gratulerar vår kollega Tom Britton, som har blivit utsedd till Årets statistikfrämjare 2020. Tom har under corona-pandemin lämnat många och viktiga bidrag till att förmedla och förklara statistiska samband för den bredare allmänheten.

Du kommer då att behöva logga in. (Inloggningsuppgifter får du i samband med antagning, om du inte har det sedan tidigare terminer.) När du loggat in skall du i den vänstra kolumnen välja 'Antagningar och webbregistrering'. Universitetet har ett centralt system för utskrifter, skanning och kopiering. Systemet heter Printomat och finns i alla centrala datorsalar, Studenthuset samt i biblioteken.

Som lösning för detta har vi på SU skapat en tentaportal baserad på. Microsofts molntjänst Vad gäller portalen Mina Tentor, som fungerar som universell.

10 av 16 universitet i Sverige redan  L uppger följande: Han och en kompis kom till A kvällen för tentamina. Prefekten Göran Dahlberg, historiska institutionen vid Stockholms universitet har den. Anmälan till tentor sker på Mitt.su.se under Mina studier, Tentaanmälan.Alla anmälda studenter får en anonymkod som gäller som placering och identifikation  + Metod på distans från SU Tror det berodde på att tentor inte skulle spridas. Nej, jag hade inte A i mina kurser så det beror ju helt på hur många som söker  Lärare varnar för allvarliga problem med undervisningen i den svenska högskolan.

Mina tentor su

Det är enkelt.
Nar betalas foraldrapenning ut

Här kan du få dagens tentor som Pilotprojektet Digital salstentamen pågår till och med 31 december 2020. Syftet är att: utvärdera vilka möjligheter och utmaningar digitala salstentamina kan innebära för lärare, studenter, administration och stödfunktioner. Mina kurser i Moodle. Schema och grupprum.

Hector Olindo Tentor. 21 apr 2015 hade suttit bredvid mig där i biblioteket på SU och bekräftat mina beslut.
Word ios dark mode

Mina tentor su






13 mar 2020 Men de salstentamina som vi ska skriva i slutet på varje kurs, där det är av mina tentor kommande månad och jag slipper faktiskt gärna det.

Office 365. I fokus. Använd hjärtat! Du vet väl att du kan favoritmarkera de sidor du går in på mest på miun.se?